Arhiva

Archive for februarie 24, 2010

Nici bancile nu mai sunt ce au fost?!…

Ieri seara am fost sa depun niste bani la o banca. Ma rugase un prieten sa ii cumpar ceva de pe internet, prin pay pal.

Am alergat la Raiffeisen Bank, sucursala centrala din Timisoara, cu program pana la 18.30. Am ajuns acolo la ora 18.33. Usa inchisa. Inauntru, o mare adunare, cred ca erau stransi absolut toti angajatii bancii. Bat in geam, apare un tinerel care imi spune ca nu imi poate lua nimeni banii, am ajuns prea tarziu.

„Hei, sunt doar 3 minute, va rog, luati-mi banii!!” Omul ramane ferm pe pozitie, „nope”.

A dracului treaba, sa refuze o banca sa iti ia banii??? Ce vremuri stranii traim, dom’le…

Azi am fost din nou. Printre primii de data asta!!! Aflasem ca ieri seara a fost o sedinta in care se stabilea planul de marketing pentru atragerea clientilor. Sa mori de ras.

Categorii:Banci